Kategorie

Nabízíme značky...


Beaphar


Biofaktory


Bioveta


Krmiva Calibra


Krmiva Clinivet


Exo Terra


Hagen


Sera


N&D


Proplan


PLATBA A DORUČENÍ ZBOŽÍ

 

Osobní odběr

Skuteč – Zdarma


LYMET  – Odložená platba (dočasně nedostupné)


Nákup zaplatí LYMET za vás a vy tak získáte, bez nutnosti vydávat vlastní peníze, čas na rozhodnutí, zda si zboží necháte, nebo ho bez jakýchkoliv poplatků či sankcí vrátíte prodejci. Na začátku si díky Lymet platbě můžete odložit až 4 platby o 14 dní. Pokud nám o sobě dáte více informací a otevřete si “Ověřené Lymet konto”, dovolíme vám nakupovat neomezeně, navíc se splatností až 51 dní. Můžete také nakupovat na splátky a posílat si peníze z Lymet konta na svůj bankovní účet. Více o službě Lymet naleznete na

http://www.ceskyzverimex.cz/content/19-obchodni-podminky-sluzby-lymet-platba 

 

 

DPD

Hmotnost: od 0kg - 30 kg 129 Kč

Při platbě na dobírku je připočteno doběrečné 30 Kč

 

Při objednávce nad 30kg Vás telefonicky kontaktujeme a dohodneme nejlevnější způsob dopravy

Balík Česká pošta

Hmotnost: 0kg - 5kg 120Kč

Hmotnost: 5kg - 10kg 150kč

Hmotnost: 10kg - 15kg 170kč

Hmotnost: 15kg - 20kg 190kč

Hmotnost: 20kg - 30kg 220kč

  • · Balík Česká pošta dobírka- k poštovnému je připočtena jednotná dobírková sazba 30 Kč

Zboží nabízené v e-shopu nemusí být v našem kamenném obchodě skladem. Ceny na prodejně a e-shopu se liší, internetové ceny jsou nižší. Bez objednávky v e-shopu není možné požadovat internetové ceny v kamenném obchodě!


  • · osobní odběr ve Skutči na náměstí ZDARMA
  • · Balík Geis nebo Česká pošta, platba převodem na účet 2800107382/2010 při platbě převodem, počítejte prosím s malým zdržením. Zboží posíláme až poté, co je částka objednávky převedena na účet.Variabilní symbol = číslo objednávky z potvrzovacího e-mailu.

 V případě, že objednávka bude obsahovat takové zboží, které nelze zaslat v jednom balíku tak, aby nedošlo k vzájemnému poškození. Je nutno zboží zaslat jako dva balíky (bude účtováno poštovné za dva balíky), ikdyž celková váha produtků nedosahuje limitu pro jeden balík. Jedná se především o objednávky obsahující akvarijní štěrk, lávové kameny, kamenné nebo větší dřevěné akvarijní dekorace.

 

 Skleněná akvária či terária si můžete odebrat ZDARMA ve Skutči nebo Lanškrouně. Dále také skleněné zboží rozvážíme naším rozvzozem v ceně 6 Kč za 1 km (vzdálenost je počítána od města Skuteč)

Upozorňujeme zákazníky že skleněná akvária či terária s objemem nad 20 l NEZASÍLÁME přes žádnou přepravní službu. 

 Akvária a terária

Na všechna akvária se vztahuje záruka 2 roky.

 Akvária a térária si můžete osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně kde Vám rádi vše ukážeme a vysvětlíme.
Akvárium až do domu - další možností je že Vám akvárium osobně dopravíme a nainstalujem. Cena této služby záleží na velikosti akvária, a vzdálenosti kterou akvárium povezeme. Cenu za službu domlouváme individuálně a předem. V případě dotazu nás kontaktujte.

Dostupnost zboží


SKLADEM - Zboží je skladem v naší kamenné prodejně, nebo u dodavatele který nám jej dodá do druhého dne.

Do 1-5 dnů - Zboží je na objednání, dodavatel nám jej dodá 1-5 pracovních dnů po objednání.

 

 

DPD základní info pro příjemce

Doručení balíku:- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den- hmotnost balíku je omezena do 30 kg- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce po zadání jejího čísla Převzetí a reklamace: - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.Komunikace s Kurýrem pro komunikaci s Kurýrem výhradně používejte číslo zásilky 

 

Nevyzvednuté zboží

Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.


Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že bylo zboží během přepravy poškozeno, případně se nějaké zboží ztratilo je nutné, aby příjemce zboží (v tomto případě zákazník), kontaktoval přepravní společnost a podal reklamaci.

 

Přepravní firma bude chtít zdokumentovat zabalení a obsah zásilky (pravděpodobně bude nutné balík dopravit na nejbližší pobočku přepravní společnosti). Podle zákona má na vyřízení reklamace 30 kalendářních dnů. Budeme rádi když nás o poškození zásilky budete informovat. Nemůžeme ovšem s touto i nám nepříjemnou situací dělat nic jiného než je popsáno výše. Pokud se Vám zásilka nebude na první pohled zdát v pořádku, raději  ji nepřebírejte, jako důvod uveďte podezření na zničení zásilky a neprodleně nás prosím kontaktujte.

 

<div id="fb-root"></div>
<script>(function(d, s, id) {
  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
  if (d.getElementById(id)) return;
  js = d.createElement(s); js.id = id;
  js.src = "//connect.facebook.net/cs_CZ/all.js#xfbml=1";
  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč



Košík K pokladně