LYMET – Odložená platba (dočasně nedostupné)
Nákup zaplatí LYMET za vás a vy tak získáte, bez nutnosti vydávat vlastní peníze, čas na rozhodnutí, zda si zboží necháte, nebo ho bez jakýchkoliv poplatků či sankcí vrátíte prodejci. Na začátku si díky Lymet platbě můžete odložit až 4 platby o 14 dní. Pokud nám o sobě dáte více informací a otevřete si “Ověřené Lymet konto”, dovolíme vám nakupovat neomezeně, navíc se splatností až 51 dní. Můžete také nakupovat na splátky a posílat si peníze z Lymet konta na svůj bankovní účet. Více o službě Lymet naleznete na
http://www.ceskyzverimex.cz/content/19-obchodni-podminky-sluzby-lymet-platba
DPD
Hmotnost: od 0kg - 30 kg 129 Kč
Upozorňujeme zákazníky že skleněná akvária či terária s objemem nad 20 l NEZASÍLÁME přes žádnou přepravní službu.
Na všechna akvária se vztahuje záruka 2 roky.
Akvária a térária si můžete osobně vyzvednout v naší kamenné prodejně kde Vám rádi vše ukážeme a vysvětlíme.
Akvárium až do domu - další možností je že Vám akvárium osobně dopravíme a nainstalujem. Cena této služby záleží na velikosti akvária, a vzdálenosti kterou akvárium povezeme. Cenu za službu domlouváme individuálně a předem. V případě dotazu nás kontaktujte.
Dostupnost zboží
SKLADEM - Zboží je skladem v naší kamenné prodejně, nebo u dodavatele který nám jej dodá do druhého dne.
Do 1-5 dnů - Zboží je na objednání, dodavatel nám jej dodá 1-5 pracovních dnů po objednání.
DPD základní info pro příjemce
Doručení balíku:- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den- hmotnost balíku je omezena do 30 kg- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce po zadání jejího čísla Převzetí a reklamace: - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.Komunikace s Kurýrem pro komunikaci s Kurýrem výhradně používejte číslo zásilky
Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že bylo zboží během přepravy poškozeno, případně se nějaké zboží ztratilo je nutné, aby příjemce zboží (v tomto případě zákazník), kontaktoval přepravní společnost a podal reklamaci.
Přepravní firma bude chtít zdokumentovat zabalení a obsah zásilky (pravděpodobně bude nutné balík dopravit na nejbližší pobočku přepravní společnosti). Podle zákona má na vyřízení reklamace 30 kalendářních dnů. Budeme rádi když nás o poškození zásilky budete informovat. Nemůžeme ovšem s touto i nám nepříjemnou situací dělat nic jiného než je popsáno výše. Pokud se Vám zásilka nebude na první pohled zdát v pořádku, raději ji nepřebírejte, jako důvod uveďte podezření na zničení zásilky a neprodleně nás prosím kontaktujte.